Gratis online-forløb om angst: Hjælp os med at sprede budskabet

350.000 danskere kæmper med angst og især unge er hårdt ramt. Derfor har vi lavet et gratis online-forløb om angst.

Forløbet er udviklet af de fem danske regioner i fællesskab og 100 % ikke-kommercielt.

Vi håber, at du vil hjælpe os med at sprede budskabet, så endnu flere kan få glæde af tilbuddet.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at skrive til os på hej@mindhelper.dk.

På forhånd tusind tak 😊

Kæmper du med angst? Eller kender du en, der gør?

Så hør her.

De fem regioner har lavet et gratis online-forløb for unge om angst. I forløbet får du:

• Viden om angst
  • Råd til at håndtere angst
  • Enkle teknikker til mere ro i hverdagen.

Alt sammen formidlet i korte videoer.

Mere end 45.000 har allerede besøgt online-forløbet, og deltagerne er meget positive.

Du kan starte allerede i dag, og det er som nævnt helt gratis.

Du finder forløbet på Mindhelper-skolen.dk

PS: Der er ikke tale om et behandlingsforløb, men om hjælp-til-selvhjælp. Forløbet kan altså ikke erstatte samtaler med eksempelvis en psykolog.

Alt for mange unge kæmper med nervøsitet, uro og angst. Det viser en ny undersøgelse fra Sundhedsstyrelsen.

Derfor har de fem regioner lavet et gratis online-forløb for unge om angst. I forløbet får deltagerne:

• Viden om angst
  • Råd til at håndtere angst
  • Enkle teknikker til mere ro i hverdagen.
  • Alt sammen formidlet i korte videoer.

Det er vigtigt at sige, at der ikke er tale om et behandlingsforløb.

Forløbet er også nyttigt for forældre og pårørende til en ung med angst.

Du finder forløbet på Mindhelper-skolen.dk

Billede til opslag

Video til opslag

Herunder er en kort video om online-forløbet, som du også er mere end velkommen til at dele:

Hent videoen og undertekster her (åbner i nyt vindue)

Har du andre spørgsmål?

Kontakt Mindhelper-teamet på mail hej@mindhelper.dk.